Dealer BMW Best Auto Lublin.

Szukasz wyzwań i chcesz się dalej rozwijać? Poszerz swoje umiejętności współpracując z pasjonatami motoryzacji i ekspertami w swojej dziedzinie. Dołącz do Zespołu Działu Administracji Sprzedaży, który troskę o Klienta łączy z motywacją do osiągania jak najlepszych wyników.

Obejmij prowadzenie w wyścigu, którego stawką jest zatrudnienie w Dealer BMW Best Auto - firmie z ugruntowaną pozycją na rynku. Kontynuuj swoją pracę zawodową w prestiżowej marce Premium, jako:

ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Wsparcie Specjalisty ds. Administracji Sprzedaży w prowadzeniu dokumentacji sprzedażowej pojazdów,
  • Wsparcie w procesie przygotowania i kompletacji dokumentów do finansowania pojazdów,
  • Wprowadzanie, aktualizacja i kontrola danych w programach informatycznych,
  • Wsparcie w realizacji procesów rejestracji pojazdów: przygotowywanie, kompletacja i przekazywanie dokumentów do rejestracji,
  • Prowadzenie ewidencji pojazdów,
  • Współpraca z Działem Sprzedaży Samochodów Nowych, Używanych i Motocykli,
  • Archiwizacja dokumentów,
  • Obsługa telefonów oraz skrzynki mailowej oraz wsparcie Pracowników Recepcji Salonu - Greeterów.

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:

  • Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, administracja i pokrewne),
  • Bardzo dobrze posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności Excel),
  • Potrafisz skutecznie organizować swoją pracę, planować zadania oraz ustalać priorytety,
  • Potrafisz pracować w zespole oraz pod presją czasu,
  • Posiadasz rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • Cechuje Cię wysoka kultura osobista,
  • Mile widziane jest doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację z klientem anglojęzycznym będzie dodatkowym atutem.

Będąc Asystentką / Asystentem Działu Administracji Sprzedaży w Dealer BMW Best Auto:

  • Otrzymasz stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Otrzymasz możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju w obszarze administracji, zarządzania danymi oraz wsparcia sprzedaży,
  • Gwarantujemy świetną atmosferę i dużą dynamikę pracy oraz wsparcie całego zespołu nie tylko w okresie wdrożenia,
  • Otrzymasz możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy, oraz niezbędny pakiet szkoleń,
  • Otrzymasz możliwość korzystania z Kart Multisport dofinansowywanych przez Pracodawcę,
  • Otrzymasz możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej współfinansowanej przez Pracodawcę,
  • Otrzymasz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.

Wspólnie z nami dostarczaj radość Klientom BMW i wywołuj uśmiech na ich twarzach!